Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2013

ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ

START UP TRAINING ACADEMY

ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ


Ο  ΧΡΟΝΟΣ

Αφιερώνουμε ένα μεγάλο κομμάτι της εκπαίδευσης των υποψήφιων Νέων Επιχειρηματιών στο μεγαλύτερο μυστικό της επιχειρηματικής επιτυχίας που δεν είναι άλλο από την διαχείριση του ΧΡΟΝΟΥ.
Όλες οι ανθρώπινες ενέργειες διέπονται και οριοθετούνται από την έννοια του χρόνου. Οι πολύ επιτυχημένοι και πραγματικά πολυάσχολοι επιχειρηματίες έχουν πάντα χρόνο σε σύγκριση με τους περισσότερους που δεν έχουν καθόλου χρόνο. Πώς είναι δυνατόν?

Το στήσιμο μιας επιχείρησης, η παραγωγικότητα, η παραγωγική ικανότητα, η διεύθυνση, η διαχείριση, οι πωλήσεις, η εξελικτική πορεία, η κερδοφορία, οι ζημίες και η επίλυση προβλημάτων σχετίζονται απόλυτα με τον χρόνο. Στο London School of Economics υπάρχει προχωρημένο μεταπτυχιακό μάθημα για τον βαθμό σημαντικότητας του παράγοντα χρόνου σε κάθε αριθμοδείκτη της οικονομίας ( σε μίκρο και μάκρο κλίμακα).
Οι επιτυχημένοι επιχειρηματίες έχουν εκπαιδεύσει τον εαυτό τους σε μια διαδικασία. Όσο ποιο καλά ακολουθούν αυτή την διαδικασία τόσο ποιο επιτυχημένοι είναι. Η διαδικασία έχει 2 διακριτά στάδια στα οποία επικεντρώνεται και η δική μας εκπαίδευση.
Το αρχικό κομμάτι αφορά την δημιουργία κριτηρίων και πρακτικών μηχανισμών αναγνώρισης κάθε κατάστασης. Η αναγνώριση έχει 2 κατηγοριοποιήσεις. Επείγον και Σημαντικό. Το δεύτερο κομμάτι έχει να κάνει με την οργάνωση και την κατανομή του χρόνου στα επείγοντα και στα σημαντικά.


Επειδή αναφερόμαστε σε ΑΠΟΛΥΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ δεν χρησιμοποιούμε θεωρητικά παραδείγματα αλλά πραγματικές επιχειρηματικές συνθήκες των υποψηφίων πάνω στις οποίες εφαρμόζουμε τα συστήματα αυτά.
Ένας υποψήφιος Νέος Επιχειρηματίας μαθαίνει την έννοια του χρόνου σε σχέση με την παραγωγή, την έννοια του χρόνου σε σχέση με την εξέλιξη της παραγωγικής ικανότητας, τον συσχετισμό του χρόνου με την επίτευξη του στόχου, την εξάρτηση της διεύρυνση της επιχείρησης από τον χρόνο. Οι περισσότεροι γνωρίζουν την διαδικασία εισροών-εκροών του χρήματος αλλά δεν αντιλαμβάνονται ότι αυτό σχετίζεται άμεσα με την αντίστοιχη διαδικασία εισροών-εκροών χρόνου στην επιχείρηση τους.
Η νοοτροπία διαχείρισης του προσωπικού χρόνου του Νέου επιχειρηματία είναι και η νοοτροπία διαχείρισης χρόνου στην επιχείρηση του και σε αυτό επικεντρώνεται η εκπαίδευση μας στα αρχικά στάδια.


Ο χρόνος μετράται, καταμερίζεται, αξιολογείται, αξιοποιείται, πωλείται, ενοικιάζεται, αγοράζεται, χρησιμοποιείται, δαπανάται, ανταλλάσσεται ή σπαταλιέται σε κάθε υπάρχουσα ή νέα επιχειρηματική δραστηριότητα.
Στην πρακτική μας εκπαίδευση, σε προχωρημένο επίπεδο, υπάρχει ειδική μέριμνα για την διαχείριση του χρόνου για την αντιμετώπιση και επίλυση προβλημάτων. Κάθε επιχειρηματίας και κυρίως κάθε Νέος Επιχειρηματίας μαθαίνει ότι η δημιουργία και διοίκηση της επιχείρησης του υπόκειται σε καθημερινή βάση στην αντιμετώπιση και επίλυση προβλημάτων κα θεμάτων.  Ειδικά στον τομέα αυτό ο χρόνος είναι καταλυτικός.
Ποιος χρόνος?
1.Ο χρόνος αρχικής αντίληψης και κατηγοριοποίησης  του προβλήματος
2. Ο χρόνος σχεδιασμού αντίδρασης.
3.Ο χρόνος αντίδρασης
4.Ο χρόνος ελέγχου του αποτελέσματος της αντίδρασης
5. Ο χρόνος δημιουργίας μηχανισμού για την αντιμετώπιση παρόμοιων θεμάτων στο μέλλον.



Πάρα πολλές επιχειρήσεις απέτυχαν γιατί όταν δημιουργήθηκε ένα μικρό πρόβλημα, κάποια στιγμή, δεν αντιμετωπίστηκε σωστά. Το μικρό πρόβλημα μπορεί να εξελιχτεί στην διάρκεια του χρόνου σε συστημικό πρόβλημα. Και το συστημικό πρόβλημα έχει την ιδιότητα να εξελίσσεται σε «γεννήτρια» προβλημάτων.
 Αρχίζει λοιπόν να γίνεται αισθητό το πόσο σημαντικό είναι για την επιτυχία του κάθε υποψήφιου Νέου Επιχειρηματία να αντιλαμβάνεται σωστά την έννοια του χρόνου και να έχει μάθει πρακτικά σε αυτό που επιχειρεί την διαχείριση του.


ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΧΡΟΝΟΥ



Σε μια εποχή λοιπόν που κατακλύζεται από πληροφορίες, ενημέρωση, social media, υποχρεώσεις, στόχους και υπόλοιπες απαιτήσεις, φαίνεται ότι το πιο πολύτιμο αγαθό είναι ο χρόνος. Κι ενώ όλα γίνονται για να μας διευκολύνουν, αναρωτηθήκατε ποτέ γιατί μονίμως δεν προλαβαίνουμε; Οδηγούμαστε συνεχώς σε λύσεις για να έχουμε περισσότερο χρόνο, όμως πως γίνεται συνέχεια αυτός να μας ξεφεύγει;



 Ένα από τα μειονεκτήματα της σημερινής εποχής είναι ότι οι περισσότεροι από εμάς στην προσπάθεια μας να τα προλάβουμε όλα, τελικά δεν έχουμε χρόνο να συγκεντρωθούμε σε τίποτα. Όταν πάλι επιτύχουμε να συγκεντρωθούμε σε κάτι, τότε νιώθουμε ότι αφήσαμε πίσω κάτι άλλο. Τελικά υπάρχει χρόνος για όλα ή όχι; Από την άλλη πως γίνεται να υπάρχουν τόσοι πετυχημένοι άνθρωποι  που τα προλαβαίνουν όλα; Κατά την ταπεινή προσωπική μου άποψη, δεν τίθεται θέμα χρόνου, αλλά  διαχείρισης αυτού. Δεν τίθεται θέμα στόχου, αλλά συγκέντρωσης σε αυτόν. Στα περισσότερα βιβλία που αναφέρονται στην οργάνωση χρόνου για τους σύγχρονους ανθρώπους που επιθυμούν να κάνουν κάτι παραπάνω, σχεδόν σε όλα επικρατεί ένας κανόνας: «Θα πρέπει να ξεχωρίζετε κάθε στιγμή που σας συμβαίνει κάτι, τι είναι επείγον και τι σημαντικό, πριν επιλέξετε να ασχοληθείτε με αυτό». Η διαφορά αυτών των δύο είναι σημαντική για να μπορείτε να διεκπεραιώνετε καθημερινά τις εργασίες σας. 


      
      Μια καλύτερη οργάνωση  για τον προσωπικό σας χρόνο, θα μπορούσε να αποτελεί η τακτοποίηση των δραστηριοτήτων σας από την προηγούμενη ή ακόμα και δύο μέρες πριν. Μπορείτε να οργανώσετε σωστά την μέρα σας αν οργανώσετε σωστά τις ώρες σας και για να γίνει αυτό, θα πρέπει να οργανώσετε σωστά τα λεπτά σας. Ένας πολύ διάσημος συγγραφέας λέει: «Από την στιγμή που θα μπορέσετε να οργανώσετε τα λεπτά σας, θα οργανώσετε την ζωή σας.» Για να μπορέσετε να εφαρμόσετε αυτό το βήμα, καλό είναι να ξεκινήσετε από μια ατζέντα. Σήμερα με την βοήθεια  της τεχνολογίας, μπορείτε να έχετε μια ηλεκτρονική ατζέντα, η οποία μπορεί να γίνει η προσωπική σας «ιδιαιτέρα γραμματέας», ειδοποιώντας σας μέρες ή ώρες πριν για το τι έχετε προγραμματίσει να κάνετε. Με αυτό τον τρόπο είναι αδύνατο να το ξεχάσετε. Ακόμα και το ίδιο σας το κινητό μπορεί να αναλάβει αυτόν τον ρόλο. Μην σας φανεί καθόλου απίθανο αν χρειαστεί να σημειώσετε ακόμα και ποιόν θα πάρετε τηλέφωνο για παράδειγμα για τα χρόνια πολλά. Είναι τόσα πολλά τα ερεθίσματα σήμερα, που μπορεί κάποιος να ξεχαστεί, κοιτώντας την οθόνη του υπολογιστή του ή συνομιλώντας με τους ηλεκτρονικούς του φίλους. 




      Ένα επόμενο βήμα που μπορεί να σας φέρει πιο κοντά στη σωστή οργάνωση χρόνου, είναι να διαχωρίσετε τι πραγματικά θα πρέπει να γίνει και γιατί αυτό είναι τόσο σημαντικό. Ποια είναι εκείνη η εργασία που πρέπει οπωσδήποτε να διεκπεραιώσετε και η οποία δεν μπορεί να περιμένει. Συνήθως είναι αυτό που αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι του στόχου μας, για οτιδήποτε θέλουμε να επιτύχουμε και που όσο το καθυστερούμε (συνήθως γιατί δεν μοιάζει  τόσο σημαντικό γιατί φαίνεται ότι υπάρχει ο χρόνος) δεν μας αφήνει να σχεδιάσουμε το επόμενο βήμα. Η ελευθερία των κινήσεων και η καθαρότητα της σκέψης μας για να πάμε πιο κάτω είναι λίγα μόνο από εκείνα που θα κερδίσουμε εφ΄ όσον θέσουμε εις πέραν την συγκεκριμένη εργασία. Δείτε λοιπόν τι είναι αυτό που πρέπει άμεσα να κάνετε; Καταγράψτε σε ένα χαρτί τις άμεσες προτεραιότητες σας και ταυτόχρονα, γιατί αυτό πρέπει να γίνει τώρα. Για παράδειγμα: η επίσκεψη σε ένα γιατρό που συνέχεια αναβάλλετε, μια επαγγελματική συνάντηση που εκκρεμεί, ένα δώρο  που θέλετε να αγοράσετε, ένα λογαριασμό που δεν πληρώσατε, ένα σημαντικό τηλέφωνο που συνέχεια ξεχνάτε κα. 



     

 Αν έχετε πολλά πράγματα να διαχειριστείτε, λειτουργείτε καθημερινά με ένα σκληρό πρόγραμμα γεμάτο απαιτήσεις, τότε ίσως θα πρέπει να σκεφτείτε την λειτουργία της μαγνητοφώνησης. Τα περισσότερα κινητά τηλέφωνα σας επιτρέπουν να μαγνητοφωνείτε τις ιδέες σας μέσα στο δικό τους πρόγραμμα μαγνητοφώνησης και με αυτό τον τρόπο να παίρνετε στα χέρια σας τον έλεγχο των σκέψεών σας. Αυτό μπορεί να είναι ένας ακόμα «άσσος» στο μανίκι σας στη μάχη για τον έλεγχο του προσωπικού σας χρόνου. Μια δική σας ιδέα όταν είστε στο αμάξι ακούγοντας μουσική, όταν είστε στο μετρό, ή όταν ταξιδεύετε με το τρένο, ή κάνετε την αγαπημένη σας βόλτα με το ποδήλατο, μπορεί να αποτελέσει χρυσάφι. Το όνομα που θα σκεφτείτε, το πλάνο για το στόχο σας και οτιδήποτε άλλο σας περνά από το μυαλό τις στιγμές που χαλαρώνετε μπορεί να είναι πολύτιμο, θα πρέπει όμως να είστε έτοιμοι να το «πιάσετε» για να το εντάξετε στην ατζέντα σας άμεσα. Όταν θα καθίσετε αναπαυτικά για να οργανώσετε το χρόνο σας και τις κινήσεις σας την επόμενη μέρα μπορείτε να το θέσετε σε εφαρμογή άμεσα.




      Λειτουργώντας σήμερα  σε ένα κόσμο προβολής και διαρκούς πληροφόρησης, ποιος σας είπε ότι η ενασχόληση με τα Social Media δεν σας στοιχίζει; Οι τελευταίες μελέτες δείχνουν ότι χωρίς να επενδύουμε χρήματα, τον χρόνο που αφιερώνουμε στα social media τον πληρώνουμε πολύ ακριβά. Χάνεται η αίσθηση του χρόνου, χάνονται οι στιγμές, χάνονται και τα πλάνα μας. Οι περισσότεροι χρήστες των social media περνούν το κατώφλι της αναβλητικότητας, βάζοντας την πραγματική τους ζωή σε [pause] παύση. Παρασύρονται σε μια νέου είδους κοινωνικοποίηση, η οποία σπάνια έχει πραγματική αξία. Δέχονται άπειρες πληροφορίες και ερεθίσματα για εκατομμύρια αναζητήσεις δημιουργώντας πλούτο για τις μηχανές αναζήτησης, «πτωχεύοντας» όμως σε προσωπικό επίπεδο. Λιγότεροι πραγματικοί φίλοι, λιγότερες βόλτες, λιγότερες επισκέψεις, λιγότερος παραγωγικός χρόνος,  περισσότερο ώρες απομόνωσης. Αποτέλεσμα αυτής της κατάστασης είναι να μην υπάρχει αρκετός χρόνος, ούτε για συγκέντρωση, ούτε τροφή για σκέψη σχετικά με το μέλλον μας. 



     
Δίνουμε και εμείς το παρόν μας στα social media. Δεν αρνούμαστε την διάθεση της νέας εποχής και τις ευκαιρίες που μπορεί να μας παρουσιάσει. Προσπαθούμε να ελέγξουμε όμως το προσωπικό χρόνο που δίνουμε σε αυτό το κομμάτι. Επίσης βλέπουμε την τεράστια χρησιμότητα που υπάρχει και απαντούμε θετικά σε κάθε δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας. Δεθήκαμε μετά από καιρό με φίλους  μας που είχαμε χάσει μέσα από αυτή την νέα πλατφόρμα επικοινωνίας. Όμως δεν επιτρέπουμε να μας κλέβουν το χρόνο. Μια καλή παρέα, μια όμορφη συζήτηση, ένας περίπατος στην πόλη με την/τον σύντροφο ή ένα φίλο, εξακολουθεί να αποτελεί για εμάς την καλύτερη δυνατή λύση για χαλάρωση.



Ο δικό σας προσωπικός  χρόνος είναι αναντικατάστατος. Είναι ένα από τα λίγα πράγματα που μπορείτε να νιώθετε ότι κανείς δεν μπορεί να σας αγγίξει. Έχουμε κάθε δικαίωμα να τον διαχειριζόμαστε με τον πιο δημιουργικό τρόπο. Είναι σήμερα  η εποχή που δεν θα πρέπει να επιτρέψουμε στα «μικρά» να μας πνίξουν για  να μπορούμε να δούμε τα «μεγάλα». Με ότι κι αν συνεπάγεται η λέξη «μεγάλα» για τον καθένα. Η διαδικασία της συγκέντρωσης στους δικούς μας προσωπικούς στόχους αποτελεί βασικό δικαίωμα μας. Άλλωστε όπως λέει και ένα από τα αγαπημένα μου ρητά: «Δεν μπορούμε να ελέγξουμε την κατεύθυνση που φυσά ο άνεμος, μπορούμε όμως να προσαρμόσουμε τα πανιά μας στην κατεύθυνση που εμείς θέλουμε να πάμε».  








Ο ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΣ ΣΑΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΣΕ ΧΡΟΝΟ

Φαντάσου ότι υπάρχει μία τράπεζα  που προσθέτει στο λογαριασμό σου κάθε πρωί 86.400 ευρώ. Αυτό δεν αλλάζει για μία ζωή, είναι σταθερό.
Κάθε βράδυ όμως διαγράφει όλα  αυτά που απέτυχες να ξοδέψεις κατά τη διάρκεια της ημέρας. 
Τι μπορείς να κάνεις;
Να τα ξοδέψεις όλα φυσικά!
Κάθε ένας από εμάς έχει μία τράπεζα .
Την λένε «ΧΡΟΝΟ».



Κάθε πρωί σου δίνει 86.400 δευτερόλεπτα.
Κάθε βράδυ σου παίρνει σαν «χαμένα» όλα αυτά που απέτυχες να επενδύσεις σε κάποιο σκοπό σου.
Κάθε πρωί σου ανοίγει ένα καινούριο λογαριασμό.
Κάθε βράδυ καίει τα απομεινάρια της ημέρας.
Αν αποτύχεις να επενδύσεις τις καταθέσεις της ημέρας, το χάσιμο είναι δικό σου.
Δεν υπάρχει επιστροφή.
Επένδυσε τα ώστε να πάρεις απ’ αυτό τα περισσότερα
Το ρολόι γυρνάει…Κάνε όσα περισσότερα μπορείς…




Για να καταλάβεις την αξία ενός χρόνου, ρώτα ένα μαθητή που έχασε μία τάξη. 
Για να καταλάβεις την αξία ενός μήνα, ρώτα μία μητέρα που γέννησε ένα μήνα νωρίτερα.
Για να καταλάβεις την αξία μίας εβδομάδας, ρώτα ένα δημοσιογράφο μίας εβδομαδιαίας εφημερίδας.
Για να καταλάβεις την αξία μίας ώρας, ρώτα δύο ερωτευμένους που περιμένουν να συναντηθούν.
Για να καταλάβεις την αξία ενός λεπτού, ρώτα ένα άτομο που έχασε το τρένο.
Για να καταλάβεις την αξία ενός δευτερολέπτου, ρώτα ένα άτομο που στο τσακ απέφυγε ένα ατύχημα.
Για να καταλάβεις την αξία ενός χιλιοστού του δευτερολέπτου, ρώτα έναν αθλητή που κέρδισε ένα ασημένιο μετάλλιο στους Ολυμπιακούς Αγώνες.

Και μη ξεχνάς ότι ο ΧΡΟΝΟΣ δεν περιμένει κανέναν.

Yesterday is HISTORY.

Tomorrow  is a MYSTERY.

Today is a gift. That’s why it’s called ‘THE PRESENT’.



Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2013

ΝΕΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΠΙΤΥΧΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΝΤΙΞΟΟΤΗΤΩΝ

 ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΟΥ ΟΤΙ ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ Η ΖΩΗ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΚΑΙ ΠΕΤΥΧΕ



Είστε άνδρας ή γυναίκα. Και ζείτε στην Ελληνική πραγματικότητα.

Ανεξαρτήτως ηλικίας, ανεξαρτήτως μόρφωσης, ανεξαρτήτως τυπικών προσόντων και εμπειρίας και ανεξάρτητα από ότι και αν ασχολείσθε σήμερα, έχετε αποφασίσει ότι θέλετε να κάνετε και κάτι καινούργιο. 

Γνωρίζετε οτι είναι απόλυτη ανάγκη να δοκιμάσετε γιατί δεν υπάρχει καμιά άλλη διέξοδος.



 Δεν διαθέτετε αρχικό κεφάλαιο επένδυσης και ούτε υπάρχει κεφάλαιο για την εκπαίδευση.

Εσείς όμως έχετε ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ να κάνετε κάτι για την ζωή σας.

Μπορεί  όμως αυτό να συμβεί με τις σημερινές συνθήκες?


Ένα από τα ποιο σημαντικά κομμάτια της εκπαίδευσης μας στηρίζεται σε αυτό που στην Οικονομική Σχολή του HARVARD χαρακτηρίζεται ως η θεμελιώδης αρχή του Επιχειρείν.

Να μεταχειριστείς ότι σου δίνει η ζωή αυτή τη στιγμή και να επιτύχεις.

Καμιά εποχή δεν είναι η κατάλληλη και ποτέ οι συγκυρίες δεν θα είναι τέλειες.

Η εκπαιδευτική στρατηγική μας τόσο σε θεωρητικό άλλα κυρίως σε πρακτικό επίπεδο βασίζεται στα παραπάνω γεγονότα και στην πραγματική κατάσταση του καθενός.

Ειδικά στην Ελληνική πραγματικότητα σήμερα και όπως αυτή διαμορφώνεται για το άμεσο μέλλον εσείς ως υποψήφιος μιας νέας επιχειρηματική δραστηριότητας πρέπει να διασφαλίσετε τον εαυτό σας για την απουσία οποιουδήποτε ρίσκου στο εγχείρημα σας.



Μια Κλασσική Νέα Επιχείρηση αντιμετωπίζει 3 προοπτικές.
 Η πρώτη είναι να πάνε όλα καλά και σε 3 έως 5 χρόνια να κάνει απόσβεση του αρχικού κεφαλαίου της και να συνεχίσει κερδοφόρα. (15%)
Η δεύτερη είναι να διατηρηθεί για 3 έως 5 χρόνια, να μην έχει κερδοφορία αλλά να μην χάσει το αρχικό της κεφάλαιο.(5%)
 Η τρίτη είναι  να έχει ζημίες επί 3 -5 χρόνια και να κλείσει χάνοντας και το αρχικό της κεφάλαιο.



Το εκπαιδευτικό μας σύστημα πρεσβεύει μια διαφορετική επιχειρηματική προσέγγιση.
Μηδενική επένδυση κεφαλαίου για την επιχείρηση σας και επένδυση μόνο χρόνου.
Μηδενική δαπάνη κεφαλαίου για την θεωρητική και πρακτική σας εκπαίδευση και επένδυση μόνο χρόνου.

Αυτό είναι στρατηγικά σχεδιασμένο έτσι γιατί σχεδόν το σύνολο των υποψήφιων Νέων επιχειρηματιών δεν διαθέτει κεφάλαιο επένδυσης αλλά μόνο χρόνο.

Με αυτή την μορφή επιχειρηματικότητας στα 3 χρόνια υπάρχουν 2 προοπτικές.
Η πρώτη είναι να έχετε αποκομίσει μόνο κέρδη που καλύπτουν αποκλειστικά τον χρόνο που επενδύσατε.
Η δεύτερη είναι να έχετε επιτύχει.
Με απλά λόγια στην χειρότερη περίπτωση θα βρεθείτε εκεί που ξεκινήσατε και στην καλύτερη θα έχετε μια επιτυχημένη επιχείρηση.

 Ξεκινάτε λοιπόν μια Νέα επιχειρηματική Δραστηριότητα με πλήρως αποκλεισμένη την περίπτωση να χάσετε.

Η διαφορά του αν θα αυξήσετε ραγδαία την πιθανότητα σας να κερδίσετε είναι το αντικείμενο της Εκπαίδευσης που θα λάβετε επενδύοντας μόνο χρόνο σε αυτήν.

Ένα από τα ΘΕΜΕΛΙΩΔΗ θέματα της Εκπαίδευσης αφορά στην αντιμετώπιση προβλημάτων, θεμάτων, και καταστάσεων που καθημερινά αναγκάζεται να αντιμετωπίσει κάθε υποψήφιος Νέος Επιχειρηματίας.

Η θεωρητική και κυρίως η πρακτική γνώση και εξάσκηση του συγκεκριμένου θέματος είναι μια από τις ουσιαστικότερες εγγυήσεις για την εξασφάλιση της επιτυχίας σας.



Αξιοσημείωτο είναι ότι με εμάς δεν εκπαιδεύεστε και μετά αρχίζετε να επιχειρείτε αλλά επιχειρείτε εκπαιδευόμενοι ώστε οι θεωρητικές και πρακτικές γνώσεις σας να εφαρμόζονται άμεσα στην Νέα Επιχειρηματική σας Δραστηριότητα.



Κάθε επιτυχημένος επιχειρηματίας γνωρίζει ότι η επιτυχία εξαρτάται απόλυτα από την σωστή διαχείριση των συνεχών ανατροπών. Το εκπαιδευτικό μας σύστημα εστιάζει με μεγάλη προσοχή στο θέμα αυτό.




Παραθέτουμε  λοιπόν  περιληπτικά παρακάτω ένα κομμάτι από την θεωρητική μας εκπαίδευση όπως αυτό διδάσκεται για ένα ολόκληρο εξάμηνο στις κορυφαίες οικονομικές σχολές.







ΑΦΩΣΙΟΜΕΝΗ ΑΠΟΦΑΣΗ



Μία από τις σπουδαιότερες αποφάσεις που μπορείς να πάρεις για να διασφαλίσεις μία μακροπρόθεσμη ευτυχία, είναι να αποφασίσεις να μεταχειριστείς ότι σου δίνει η ζωή αυτή τη στιγμή.

 Κακά τα ψέματα, μπορείς να πετύχεις τα πάντα εάν:

 1) Αποφασίσεις καθαρά τι είναι αυτό που θέλεις να πετύχεις πάση θυσία.
 2) Είσαι αποφασισμένος να δράσεις δυναμικά.
3) Δεις τι σε εξυπηρετεί και τι όχι και
4) Εξακολουθείς να προσπαθείς αυτό που ξεκίνησες να πετύχεις μεταχειριζόμενος ό,τι σου δίνει η ζωή πηγαίνοντας.

Όποιος έχει πετύχει εντυπωσιακά, έχει ακολουθήσει αυτά τα 4 βήματα και τη «Συνταγή Τελειωτικής Επιτυχίας». Μία από τις αγαπημένες μου ιστορίες περί «Τελειωτικής Επιτυχίας» είναι ο κ. Σοιτσίρο Χόντα, ιδρυτής της μεγάλης εταιρίας που φέρει το όνομά του. 

Όπως όλες οι εταιρείες, ανεξαρτήτως μεγέθους, έτσι και η εταιρεία Χόντα, ξεκίνησε με μίαν απόφαση και μία τεράστια επιθυμία για αποτελέσματα.



Το 1938 κι ενώ σπούδαζε ακόμα, ο κ. Χόντα μάζεψε ό,τι είχε και δεν είχε και τα επένδυσε σε ένα μικρό εργαστήριο,  όπου προσπάθησε να φτιάξει και καλυτερεύσει ένα πιστόνι δικής του εφεύρεσης. Ήθελε να το πουλήσει στην Τογιότα, γι’ αυτό δούλευε μέρα νύχτα, βουτηγμένος στα λάδια ως τους αγκώνες και κοιμόταν εκεί, στο εργαστήριο του, πιστεύοντας ακράδαντα ότι θα είχε ένα τέλειο αποτέλεσμα. 



Έβαλε ενέχυρα, ακόμα και τα κοσμήματα της γυναίκας του, για να μην κλείσει το εργαστήριο. Όταν όμως τα τελειοποίησε και τα παρουσίασε στην Τογιότα, του είπαν ότι τα πιστόνια του δεν ήταν του ύψους της Τογιότα. Τον ξαναέστειλαν να συνεχίσει τις σπουδές του για άλλα δύο χρόνια, όπου δέχθηκε τις ειρωνείες των δασκάλων και των συμφοιτητών του, που το έλεγαν πόσο ανόητα ήταν τα σχέδια του. 



Εκείνος όμως, αντί να το βάλει κάτω, εξακολούθησε να πιστεύει στο σκοπό του. Τελικά, μετά από άλλα δύο χρόνια, η Τογιότα του έδωσε το συμβόλαιο που ονειρευόταν. Η πίστη του και το πάθος του βγήκαν σε καλό, γιατί ήξερε τι ήθελε, έδρασε, πρόσεξε τι πήγαινε καλά και τι όχι κι άλλαζε συνεχώς τις προσπάθειες του, ώσπου να πετύχει αυτό που ήθελε. Τότε όμως δημιουργήθηκε ένα νέο πρόβλημα. 

Η Ιαπωνική κυβέρνηση ετοιμαζόταν για πόλεμο και αρνήθηκε να του δώσει το τσιμέντο που χρειαζόταν για να χτίσει το εργοστάσιο του. Νομίζετε πως τα παράτησε τότε; Όχι. Συγκεντρώθηκε στο να λέει πόσο άδικο ήταν; Ότι το όνειρό του είχε πεθάνει; Ούτε κατά διάνοια! 

Αποφάσισε και πάλι να μεταχειριστεί την εμπειρία αυτή και να ακολουθήσει άλλη στρατηγική. Αυτός και οι συνεργάτες του εφυήραν μια νέα μέθοδο με την οποία έφτιαχναν όσο τσιμέντο χρειάζονταν, κι έτσι έχτισαν το εργοστάσιο. Κατά τη διάρκεια του πολέμου το εργοστάσιο βομβαρδίστηκε δύο φορές και καταστράφηκαν τα πιο σημαντικά του μηχανήματα.



 Πως νομίζετε ότι αντέδρασε ο κ. Χόντα; Μαζί με την ομάδα του, μάζεψε όλα τα δοχεία βενζίνης που είχαν πετάξει οι Αμερικανοί με τα αεροπλάνα τους. Τα ονόμασε «δώρα του Προέδρου Τρούμαν», γιατί αυτά του έδωσαν τις πρώτες ύλες που χρειαζόταν για να ξαναφτιάξει το εργοστάσιο του, υλικά που δεν υπήρχαν τότε στην Ιαπωνία. Τελικά, αφού νίκησε όλες τις καταστροφές, ήρθε κι ένας σεισμός και του ισοπέδωσε το εργοστάσιο. Τότε ο Χόντα αποφάσισε να πουλήσει την πατέντα του για πιστόνια στην Τογιότα. 

Να λοιπόν ένας άνθρωπος που πήρε δυνατές αποφάσεις να πετύχει. Είχε πάθος και πίστη σε αυτό που έκανε. Έδρασε δυναμικά. Είχε εξαιρετική στρατηγική.  Άλλαζε συνεχώς τον τρόπο δράσης και όμως ακόμη δεν είχε πετύχει αυτό που ήθελε. Αποφάσισε να επιμείνει.



Μετά τον πόλεμο, η Ιαπωνία πέρασε τρομερή κρίση έλλειψης βενζίνης. Ο κ. Χόντα δε μπορούσε να μεταχειριστεί ούτε το αυτοκίνητό του για να πάει να φέρει τροφή για την οικογένειά του.

 Τελικά, απελπισμένος έβαλε στο ποδήλατό του ένα μικρό μοτέρ. Ώσπου να το καταλάβει, όλοι οι γείτονες του τον παρακαλούσαν να βάλει μοτεράκια και στα δικά τους ποδήλατα. Τα έφτιαξε όλα και στο τέλος του τελείωσαν τα μοτέρ. Αποφάσισε τότε να φτιάξει ένα εργοστάσιο που θα έφτιαχνε μοτέρ για τη νέα του εφεύρεση. Αλλά δυστυχώς δεν είχε χρήματα.

Όπως και πριν, αποφάσισε να βρει κάποιο τρόπο. Έγραψε σε 18.000 καταστηματάρχες ποδηλάτων, σε καθέναν προσωπικά, ένα γράμμα. Τους έλεγε πως θα μπορούσαν να ξαναζωντανέψουν την Ιαπωνία με το μέσο κίνησης που θα τους έδινε ο Χόντα και έπεισε τους 5.000 να του δώσουν τα χρήματα που χρειαζόταν. 



Και πάλι όμως το μοτο-ποδήλατο του πουλιόταν μόνο στους ένθερμους θαυμαστές, γιατί ήταν πολύ ογκώδες. Έκανε λοιπόν μία τελική αλλαγή κι έφτιαξε ένα πολύ ελαφρύτερο μοτο-ποδήλατο. Το ονόμασε «το σούπερ ζωάκι» και έγινε μέσα σε μία νύχτα η επιτυχία της χρονιάς, κερδίζοντας έτσι και το βραβείο του Αυτοκράτορα. Αργότερα άρχισε να εξάγει τα μοτοποδήλατά του στην Ευρώπη και στις ΗΠΑ και, αργότερα στο ’70, ακολούθησαν και τα αυτοκίνητά του, που έγιναν πολύ δημοφιλή.



Σήμερα, η εταιρεία Χόντα έχει πάνω από 600.000 υπαλλήλους και στις ΗΠΑ και στην Ιαπωνία, και θεωρείται μία από τις μεγαλύτερες αυτοκρατορίες κατασκευής αυτοκινήτων, έχοντας ξεπεράσει όλες τις πωλήσεις στις ΗΠΑ, πλην της Τογιότα. Πέτυχε, διότι ένας άντρας κατάλαβε τη δύναμη της «αφοσιωμένης απόφασης», έδρασε σύμφωνα με αυτήν, παρ’ όλες τις αντίξοες συνθήκες, σε συνεχόμενη βάση.